Hasselbladstiftelsen – CRM och Eventhantering

2017-09-19T14:05:59+00:00

Om Systemet CRM-delens är grunden till inbjudningar som görs till prisutdelningar och utställningar samt utskick av information om stiftelsens arbete. För att rätt information ska skickas ut (i samband med t.ex. prisutdelningar att rätt ackreditering ska bestämmas) finns ett flertal olika klassificeringar. I CRM kan man göra enklare mailutskick men innehåller också synkronisering med mailutskicks-tjänster. [...]

Göteborgs Tandläkare-sällskap – Medlemshantering

2017-09-19T14:06:23+00:00

Om Systemet Premium System har byggt ett system som har översikt över medlemmar, hanterar deras medlemsavgifter och administrerar inbjudningar till seminarier och festligheter. fakturering och resonera sköts i systemet liksom enklare mailutskick. Göteborgs Tandläkaresällskap GTS är en medlemsförening för legitimerade tandläkare som funnits sedan 1895. Idag är det ett drygt 100-tal medlemmar i föreningen som [...]

Numera mässor – Projekt och eventsystem

2017-09-19T14:06:42+00:00

Om systemet Numeramässor arrangerar publika mässor där bl.a. Stockholmsmässan och tidningen Vi i Villa är uppdragsgivare. Systemet hanterar alla moment i arrangemanget av en mässa. Kontaktytor som personal, kunder samt bokningar för de olika arrangemangen finns i systemet. Kommunikation från systemet sker med inbyggd e-postfunktionen där både massbrev och orderbekräftelser skapas och skickas. Under projektens [...]

S:t Gertrud Konferens – Konferensbokning

2017-09-19T14:06:51+00:00

Om systemet Kunderna ringer och diskuterar konferensupplägg med personal hos St Gertrud som oftast skapar prelimärbokning av kundens beställning. När bokningen blir bekräftad skickas orderbekräftelse på innehåll till kund via e-post. Efter konferensen är genomförd så stämmer man av att mot bekräftelsen innan fakturering görs. Alla fakturaunderlag överförs elektroniskt till SPCS Navision. Dessa olika steg [...]