/, Bokningssystem/Premium Byggloggen, mobilt projektverktyg entreprenad

Premium Byggloggen, mobilt projektverktyg entreprenad

Nu lanserar vi Byggloggen!

Byggloggen bygger på en i grunden enkel princip där entreprenör och beställare får en automatisk logg på allt som ändras och godkänns i ett byggprojekt.

Det är du som beställare som ges administrationsrättigheter att sätta upp nya projekt. På projektet är det enkelt att definiera vilka personer och företag som skall ges tillgång att se och skapa ärenden samt få mejlaviseringar. Projekten kan även ha en prislista samt ett dokumentbibliotek över alla handlingar som kan vara bra att entreprenören har tillgång till.

När väl projektet är uppsatt kan medlemmarna logga in via sin dator eller mobiltelefon för att starta nya ärenden eller diskutera pågående ärenden.

  • Öppen dialog
  • Full transparens
  • Allt samlat på ett ställe
  • Allt är sökbart
  • Oumbärlig vid större entreprenader
  • Enkelt att få en bild över allt som händer i ett projekt
  • Se att kostnadsramar hålls
  • Mejlavisering vid viktiga händelser
  • Utbyggbart och anpassningsbart för att kunna anpassas till din verksamhet
  • Drift och support ingår
  • Enkelt och snabbt att komma igång
  • Inbyggt behörighetssystem (rätt person får se rätt saker)
  • Loggar vem som loggat/skrivit vad, var och när
  • Beställaren äger projektet (alla händelser loggas + kost.uppföljning

Läs mer här:

Har du frågor om det du precis läst? Eller vill du bara diskutera projektsystem för byggentreprenad i största allmänhet?

Kontakta oss
2018-01-18T13:17:11+00:00